فال

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 20 مارس 2024

قرائت کارت تاروت: پیش بینی روزانه تاروت برای 20 مارس 2024

کارت تاروت: شش شمشیر

شما لحظاتی را سپری کردید که احساس ناراحتی کردید، اما اکنون زمان آن است که دوباره بلند شوید و به همه – از جمله خودتان – نشان دهید که واقعاً چه هستید قادر به. این در مورد برداشتن گام های بزرگ به جلو است، مانند یک رام مطمئن در حال شارژ شدن در جلو. شما یک برنامه در ذهن دارید، پس بیرون بروید و آن را محقق کنید. عقب نمانید.

Read your daily tarot prediction for March 20, 2024.(Pixabay)
پیش بینی روزانه تاروت خود را برای 20 مارس 2024 بخوانید.(Pixabay )

همچنین بخوانید خواندن کارت‌های تاروت هفتگی: پیش‌بینی تاروت برای 17 مارس تا 23 مارس 2020

قفل دسترسی انحصاری به داستان انتخابات عمومی هند را فقط در برنامه HT باز کنید. اکنون دانلود کنید!

کارت تاروت: صفحه پنتاکلس

شما برای چیز بزرگی می‌خواید در زندگی شما چیزی است که به شما احساس مهم بودن و موفقیت می دهد. شاید در حال رسیدن به اوج محبوبیت در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند TikTok یا فیس بوک است. ایده دستیابی به رویاهایتان اخیراً زیاد در ذهن شما بوده است و خبر خوب این است که کاملاً شدنی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حرکت خود را بیابید و به راه خود ادامه دهید، و موفقیت به راه شما خواهد رسید.

کارت تاروت: شش شمشیر

درست مانند برج حمل، ممکن است کمی احساس کرده باشید. اخیراً کاهش یافته است، اما اکنون زمان آن است که به عقب برگردید و خود واقعی خود را به دنیا نشان دهید. همه چیز در مورد این است که به سبک جمینی منحصر به فرد خود اقدام کنید. شما دقیقاً می دانید چه کاری باید انجام شود، بنابراین دریغ نکنید – آن را دنبال کنید! به خود و توانایی های خود اعتماد کنید و از کارهایی که می توانید به دست آورید شگفت زده خواهید شد.

کارت تاروت: پنج گرز

گاهی اوقات، سعی می کنید از گفتگوهای سخت اجتناب کنید زیرا این کار را نمی کنید. نمی خواهید احساسات کسی را جریحه دار کنید یا اوضاع را ناخوشایند کنید. اما با انجام این کار، به کسی کمک نمی کنید. شما فقط امر اجتناب ناپذیر را به تعویق می اندازید مانند گذاشتن چسب زخم روی زخم بدون اینکه ابتدا آن را تمیز کنید – ممکن است برای مدتی مشکلی به نظر برسد، اما واقعاً شفابخش نیست. بهتر است با مشکل روبرو شوید، حتی اگر مشکل باشد.

کارت تاروت: قضاوت معکوس

شما دوست دارید رویاهای بزرگ داشته باشید، و این چیز فوق العاده ای است. اما گاهی اوقات، ممکن است متوجه شوید که اهدافی را دنبال می کنید که برای شما مناسب نیستند. شاید شما این کار را برای تحت تاثیر قرار دادن کسی انجام می دهید، یا برای اثبات یک نکته به کسی که به شما شک دارد. قبل از اینکه با سر به چیزی شیرجه بزنید، لحظه ای به انگیزه های واقعی خود فکر کنید. مطمئن شوید چیزی که به دنبال آن هستید چیزی است که واقعاً با قلب شما صحبت می کند.

کارت تاروت: صفحه جام ها

شما عمیقاً به کسی که مهربان و بی گناه است و می خواهید اهمیت می دهید. برای محافظت از آنها در برابر اشتباهاتی که شما مرتکب شده اید. شما همیشه آماده ارائه مشاوره و راهنمایی هستید، به این امید که آنها گوش کنند و از تجربیات شما بیاموزند. این یک نیت شریف است، اما به یاد داشته باشید که به آنها فضایی بدهید تا خودشان انتخاب کنند و در مسیرشان رشد کنند. گاهی اوقات، بهترین درس ها از طریق تجربه دست اول آموخته می شود.

کارت تاروت: صفحه شمشیرها

ممکن است شخصی چیزهایی گفته باشد که اعتماد به نفس شما را متزلزل کرده یا باعث شده به خودتان شک کنید. آنها ممکن است باورهای شما را زیر سوال برده باشند یا امیدها و رویاهای شما را نادیده گرفته باشند. سخت است که اجازه ندهی کلمات آنها به تو برسد، اما به یاد داشته باش که خودت را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسی. اجازه ندهید منفی بودن آنها نور شما را کم کند یا برنامه های شما را از مسیر خارج کند. به خودتان وفادار بمانید و به جلو رانده باشید، مهم نیست که دیگران چه می گویند.

کارت تاروت: Eight of Wands

شما هجوم شدیدی از احساسات را احساس می کنید، گویی که دوباره برای کسی سر به پا می شوی. این یک تجربه هیجان انگیز و هیجان انگیز است، تجربه ای که هرگز انتظار نداشتید آن را احساس کنید. این شخص به روش هایی که هرگز تصورش را نمی کردید قلب شما را تحت تأثیر قرار داده است و شما به طرز غیرقابل مقاومتی به سمت او جذب می شوید. این احساسات را در آغوش بگیرید و به خود اجازه دهید که این فصل جدید را با قلب و ذهنی باز کشف کنید.

کارت تاروت: هفت شمشیر معکوس شده

وقتی افرادی که نمی دانند ممکن است ناامید کننده باشد. داستان کامل بر بیان نظرات و قضاوت های خود اصرار دارد. ناآگاهی آنها ممکن است شما را وسوسه کند که عصبانی یا ناامید شوید، اما سعی کنید اجازه ندهید کلمات آنها زیر پوست شما نفوذ کند. در عوض، روی اثبات اشتباه آنها از طریق اقدامات و دستاوردهای خود تمرکز کنید. اجازه دهید موفقیت شما خودش صحبت کند و انرژی خود را برای کسانی که سفر شما را درک نمی کنند یا قدردانی نمی کنند هدر ندهید.

کارت تاروت: شوالیه جام ها

شما همه چیز را دارید. منابعی که برای دنبال کردن علایق و علایق خود به آنها نیاز دارید. چه یادگیری یک مهارت جدید باشد یا کاوش در سرگرمی که همیشه در مورد آن کنجکاو بوده اید، کسی در زندگی شما وجود دارد که مایل است در این راه به شما کمک کند. از تماس گرفتن و درخواست راهنمایی یا حمایت نترسید. از اینکه با کمی کمک دوستانتان چقدر می توانید به موفقیت برسید تعجب خواهید کرد.

کارت تاروت: ستاره

اگر از پیروی از قوانین و قوانین دیگران خسته شده اید. محدودیت‌ها، شاید وقت آن رسیده است که به تنهایی در نظر بگیرید. شما خلاقیت و نبوغ را دارید که کسب و کار خود را راه اندازی کنید یا مسیر خود را در زندگی دنبال کنید. کمی زمان بگذارید تا ایده ها را ایده بگیرید و برای اینکه چگونه می توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، برنامه ریزی کنید. از کوچک شروع کنید، اما رویاهای بزرگ داشته باشید، و از ریسک کردن در طول مسیر نترسید.

کارت تاروت: شوالیه پنتاکلس

زندگی ممکن است گاهی اوقات سخت باشد، اما شما یک انعطاف پذیری و اراده که واقعا الهام بخش است. حتی زمانی که همه چیز سخت می شود، شما حاضر نیستید رویاهای خود را رها کنید. شما هر بار یک قدم به جلو فشار می آورید، زیرا می دانید که موفقیت در دسترس شماست. فداکاری و پشتکار تزلزل ناپذیر شما شما را از سخت ترین چالش ها نیز عبور می دهد و در نهایت شما را به موفقیت بزرگی می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا